Ledenvergadering in teken van jubilarissen.

Rhys Bickers pakt eerste seizoenszege.
17 oktober 2022
Show all

Ledenvergadering in teken van jubilarissen.

Of  het de normaalste zaak van de wereld is worden er bij verenigingen ledenvergaderingen gehouden om iedereen up to date te houden en ze de mogelijkheid te geven ideeën naar voor te brengen om de club levendig te houden. En zo is dat ook niet anders bij wtc Het Gouden Wiel. Maar het gaat ook om de locatie en die was deze keer in café Oud Brabant en waar kan je nu beter vergaderen dan in een gezellige kroeg waar alles voorhanden is. Succes verzekerd.

Bij wtc Het Gouden Wiel denkt sinds jaar en dag niemand er aan om van club te veranderen. De belangrijkste reden moet dan toch wel gezelligheid zijn. En dat was tijdens de afgelopen ledenvergadering zeker. Na de gewone onderwerpen en de goedkeuring van de agenda van afgelopen ledensamenkomst werden eerst twee aftredende bestuursleden bedankt  t.w. Jan Meulman lid sinds 1984 en vele jaren kleding sponsor en oud voorzitter Eddie Maanders lid sinds 1987. Beide kregen uit handen van voorzitter Joop Laarhoven bloemen voor hun grote  verdienste. Door Covid-19 en omstandigheden was het niet eerder mogelijk om een aantal leden in het wel verdiende ere zonnetje te zetten. Als je de jubileumjaren optelt dan kom je uit op 249 jaar. Dit lijkt op het eerste gezicht wat raar maar toch logisch. Theo Joore 45 jaar lid waarvan 40 jaar penningmeester, Jan Stultjens 52 jaar lid, Piet de Boer 52 jaar lid, Ad Joore 50 jaar lid en Jac van den Luitgaarden (helaas verhinderd) 50 jaar lid met daarboven op 32 jaar sponsor met PC Interieurs wat ondertussen is overgedragen van vader op zoon en dat noemen ze dan clubgevoel. Al met al reden genoeg om vanuit de vereniging dankbaarheid te tonen aan deze trouwe leden. Theo Joore kreeg ook nog als extra eerbetoon de versierselen omgehangen van erelid en als het iemand verdiend dan is het Theo wel. Zeker dankbaar vervolgde de voorzitter zijn wij Hoveniersbedrijf Jan van den Heijkant voor het gratis ter beschikking stellen van zijn gehele assortiment tuingereedschap om de bospaden tijdens veilig te maken zodat met een gerust hart aan de wintertrimcompetitie begonnen kan worden. Wat is een vereniging zonder deze bedrijven die belangeloos dus zonder iets terug te verwachten hun steentje bijdragen aan een florerende club.  Na het bedanken van de leden voor hun aanwezigheid en inbreng was het tijd om van bovenzaaltje naar de kroeg beneden te verhuizen om nog even in combinatie met snacks en bier de vergadering te evolueren en dat ging erg soepel en zeker voor herhaling vatbaar.

Comments are closed.